Prostota, klasyczne piękno i zadowolenie klientek. Poznajcie kolejną markę Jestem Slow - La Woman.

Jestem Slow: Agata, od kiedy zaczęłaś myśleć o swoje marce?

Agata Krotowska: Moja fascynacja modą pojawiła się równolegle z podziwem dla tego, co dekadę temu tworzył Karl Lagerfeld dla domu mody Chanel oraz Fendi. To zauroczenie zaowocowało studiami na łódzkiej ASP, a potem współpracą z polską firmą odzieżową. 

Od siedmiu lat prowadzę własną markę eleganckich koszul damskich La Woman, której wartości to: prostota, klasyczne piękno, unikatowość oraz zadowolenie klientek. Przez ten czas marka zgromadziła pokaźne grono wiernych klientek, które jak same przyznają, już nie wyobrażają sobie nosić koszul z innych sklepów. To dla mnie źródło ogromnej satysfakcji i motywacji.

JS: Czym dla Ciebie jest Slow Fashion? 

AK: Slow Fashion to sposób myślenia, w którym komponujemy szafę z rzeczy wysokiej jakości, które będą służyły nam przez co najmniej kilka lat. Ważna jest tutaj jakość wykorzystanych materiałów, a także sposób uszycia ubrań - z najwyższą starannością. Często w myśl zasady: mniej znaczy więcej.

JS: Skąd czerpiesz inspirację? 

AK: Inspiruje mnie natura – niedościgniony mistrz kreowania najpiękniejszych rozwiązań estetycznych, a także tkaniny. Tkaniny są jak modelina, z których komponuję konkretne modele koszul do kolekcji.

JS: Gdzie chciałabyś być za 10 lat? 

AK: Wymarzony świat za 10 lat, z punktu widzenia mojego biznesu, to świat, w którym LA WOMAN jest marką nr 1 w Polsce, tworzącą damskie koszule.

JS: Jakie jest Twój ulubiony polski i zagraniczny projektant? 

AK: Z rodzimego podwórka cenię Krzysztofa Stróżynę za talent oraz Magdę Butrym za odwagę budowania światowej marki. Spoza Polski, zawsze będę cenić talent Karla Lagerfelda oraz Miucci Prady.

Otrzymaj 20 PLN zniżki
na Twoje kolejne zamówienie

Zapisz się do newslettera Jestem Slow. Nie przegap informacji o markach i najnowszych trendach w modzie Slow.

Polityka prywatności