Poznajcie Annę Migacz-Lesińską, założycielkę marek tworzących niepowtarzalne produkty do codziennego noszenia.

Jestem Slow: Jak to się zaczęło? Skąd pomysł na markę MNISHKHA i CARGO by OWEE?

Anna Migacz-Lesińska: Wszystko zaczęło się z połączenia potrzeby robienia tego, co się kocha i braku tego, co się potrzebuje. Nasze marki: MNISHKHA i CARGO by OWEE narodziły się z naszych pasji, a jak się okazuje – świetnie odpowiadają one na zapotrzebowania ze strony rynku.

JS: Jaki jest Twój flagowy produkt, z czego jesteś najbardziej dumna?

AML: Mamy na rynku markę MNISHKHA oraz CARGO by OWEE – obydwie świetnie sobie radzą. W tej i tej największym sukcesem cieszą się funkcjonalne projekty oparte o materiały techniczne, których osobiście jestem wielbicielką.

Największym sukcesem ostatnich miesięcy było  dla nas  wdrożenie odblaskowej linii CARGO by OWEE REFLECTIVE opartej na unikatowym splocie CORDURY, połączonej z odblaskową nicią. Ten projekt, poza uznaniem klientów, został odznaczony prestiżową nagrodą, Oscarem dizajnu: Red Dot Award Honorable Mention 2017. To ogromna duma, a przy okazji radość dla mnie jako pomysłodawcy, że moja potrzeba podniesienia bezpieczeństwa na drodze i wdrożenie naszego projektu zostały tak dobrze przyjęte.

JS: Jesteś ambasadorką targów Slow Fashion, skąd ta decyzja?

AML: Bycie ambasadorem SLOW to duże wyróżnienie dla mnie, dla naszych marek MNISHKHA & CARGO by OWEE oraz całej ekipy wspaniałych ludzi, która za tym wszystkim stoi. Oznacza to dla nas, że ludzie, z którymi współpracujemy na co dzień widzą to, co robimy. Patrzą, jak kreujemy nasz świat, tworzymy nowe produkty, jak gigantyczne znaczenie ma dla nas jakość, produkcja w Polsce, praca w zgodzie z naszymi wartościami. Wdrażając kilka lat temu w naszej firmie projekt CSR właśnie o takim efekcie marzyłam. Bycie ambasadorem Slow Fashion to okazja do zaprezentowania naszych wartości i produktów jeszcze szerszej grupie klientów.

JS: Jakie są plany na przyszłość związane z Twoją marką?

AML: Największą radość sprawiają nam materiały funkcjonalne oraz nowe technologie. Zamierzamy w najbliższych latach zaskoczyć rynek nowymi pomysłami w ich obszarze. Niezmiennie chcemy rozwijać się, zwiększając liczbę sklepów współpracujących z nami oraz umacniać pozycję na nowych rynkach. Realizujemy też coraz więcej projektów zewnętrznych. To dla nas duże wyzwanie i bardzo  ciekawy obszar.

Ja ze swojej strony staram się coraz mocniej dzielić wiedzą z młodymi markami, aby wzmocnić rynek, na którym funkcjonujemy. Mam nadzieję, że pomoże nam w tym wszystkim nowa przestrzeń do której już niedługo się przeniesiemy.

JS: Co dało Ci Slow?

AML: Targi Slow dały nam wspaniałą okazję do bezpośredniego kontaktu z klientem. Wiele zaczyna się od zrozumienia naszego klienta i jego punktu widzenia. Poznania jego potrzeb, życzeń, tego co nim kieruje przy kupowaniu naszych produktów. To  dla nas informacje niezbędne do dalszego rozwoju.

Szukasz produktów tej marki? Sprawdź, co dla Ciebie mamy:

Więcej inspiracji i porad? Zajrzyj do magazynu Jestem Slow.

Otrzymaj 20 PLN zniżki
na Twoje kolejne zamówienie

Zapisz się do newslettera Jestem Slow. Nie przegap informacji o markach i najnowszych trendach w modzie Slow.

Polityka prywatności